Snel, effectief en leuk

The Marketing Games zijn voor jou als je een specifiek vraagstuk hebt waar je mee aan de slag wil gaan. Met een concreet resultaat in korte tijd waar je op de lange termijn van blijft profiteren. Minder moeite, meer plezier.

It’s time to change the game

The Marketing Games zijn ontwikkeld vanuit mijn visie dat marketing leuker en makkelijker mag zijn.

De methodes en best practices die ik de afgelopen 15 jaar heb opgedaan, heb ik vertaald naar een aanpak waarmee we op korte termijn inzetten om lange termijn resultaten te boeken.

Ideaal voor jou en / of je team(s) als je:

  een specifiek vraagstuk hebt waar je de focus op wil leggen om meer resultaten uit je marketing en / of content wil halen.

  weet dat het meer tijd, energie en geld kost als je het wiel zelf moet uitvinden.

  genoeg ideeën hebt maar deze niet weet door te vertalen in concrete acties.

  je een manier zoekt waarop jij en je team makkelijker zelf je marketing kunnen uitvoeren en sterke content kunnen plaatsen, dat je keer op keer kunt herhalen.

  een kort maar krachtig traject wil waar je op langere termijn resultaten van blijft zien.

je ook wat plezier wil hebben along the way.

The Gameroom

Kies voor een kort maar krachtig traject met een langdurig effect. The Marketing Games zijn geschikt voor zelfstandig ondernemers, marketingverantwoordelijken of bedrijven met een klein team.

  Positioneer je als een leidend expert in je branche met de Content Quest.

 Trek een consistente stroom van leads aan die je geautomatiseerd meeneemt naar je aanbod met Funnel Fun.

  Toon je expertstatus en creeër verbinding waarmee je jouw leads direct naar een hoger geprijsd aanbod leidt met Wicked Webinars.

 Zet dat idee waar je al een tijdje mee loopt in actie met The Idea Factory. 

Content marketing

The Content Quest

Leer hoe je aansprekende content maakt waarmee je jouw ideale klanten aanspreekt in minder tijd met de content succesformule.

Na de Content Quest heb jij jouw winstgevende content marketing roadmap met contentkalender, brainstormgame en alle handvatten om maand op maand precies te weten welke content je kunt schrijven om je markt te domineren. Op een manier die leuk en makkelijk is.

De 3 musthaves die centraal staan zijn en die je straks uitgewerkt hebt zijn:

  • Content Fundament | Jouw boodschap
  • Pijlers | Onderwerpen
  • Contentkalender | Structuur

Incl. templates, onderwerpen brainstorm waar je maanden mee vooruit kunt (en steeds kunt herhalen) en minimaal 2 uitgeschreven posts samen + een maand feedback op je posts.

The Content Quest is onderdeel van Project Roadmap

Marketing funnel

Funnel Fun

In 4 – 6 weken tijd zetten we een geautomatiseerde funnel op waarmee je aan de lopende band nieuwe leads aantrekt. Inhoudelijk, doordacht en op maat.

Na dit korte traject heb jij een volledig werkende funnel staan waarmee je consitent nieuwe leads aantrekt, opwarmt en naar je aanbod leidt.

Incl.

  • Brainstorm over de funnel die bij je doelgroep aansluit, incl. aanbod
  • Ontwikkeling weggever
  • Opt-in en bedankpagina
  • Mailflow na weggever (inhoudelijk en technisch ingericht)
  • Tussentijdse evaluatie

Funnel Fun is onderdeel van Project Roadmap

OnlineBusinessPartners_Structurele ondersteuning

Wicked Webinars

Wil je een succesvol webinar geven of optimaliseren waarmee je direct vertrouwen opbouwt, je expertstatus toont en je ideale klant inspireert en meeneemt naar jouw aanbod?

Live, geautomatiseerd of hybride, we kijken samen welke vorm het best bij je past en hoe je ervoor zorgt dat de show-up rates verhoogt en je kijkers meeneemt naar een volgende stap.

Jouw webinar gameplan bestaat uit:

  • Brainstorm over onderwerp, inhoud en strategisch aanbod
  • Opbouw van je webinar incl. sheets
  • Voor- en namails van je webinar
  • Technische inrichting van je webinar
  • Tussentijdse evaluatie

Als je eenmaal een succesvol webinar hebt staan, kun je dit ook eenvoudig toepassen op toekomstige webinars.

OnlineBusinessPartners_Strategiesessie

The Idea Factory (nieuw!)

Loop je al een tijdje met een geweldig idee rond maar heb je er nog steeds niks mee gedaan. Misschien weet je niet waar je moet beginnen of twijfel je of jouw doelgroep wel op je idee zit te wachten?

In The Idea Factory zetten we jouw idee in actie en zorgen we dat je alle handvatten hebt die je nodig hebt om het uit te rollen.

Na de intake met vragenlijst plannen we een brainstorm in. In deze brainstorm stellen we je idee scherp en maken we jouw persoonlijke roadmap en actiepan om ervoor te zorgen dat je idee tot uitvoering komt.

We werken 1 idee uit, waarin we de vertaling maken van strategie naar uitvoering. Deze methode en roadmap is toe te passen op al je ideeën

The Marketing Games

The Marketing Games bieden je een snel resultaat waar je voor de langere termijn van blijft profiteren. De duur van een traject is per game gemiddeld 4 – 6 weken, afhankelijk van de specifieke vraag en input die nodig is vanuit jou en bestaat uit:

  • =Vragenlijst en intake
  • =Analyse en uitwerking
  • =Brainstorm sessie
  • =1 extra tussentijdse sessie
  • = 12/5 support, vragen en feedback

€ 2497,-

per game / ex. BTW

M.u.v. The Idea Factory, omdat ik deze game nieuw toevoeg geldt tot september een pilotprijs van 1997,- 

Let op: bij deze specifieke trajecten ga ik er vanuit dat je al een bedrijfsbreed fundament hebt staan (dus een duidelijke doelgroep en aanbod). Heb je hier nog twijfels over, overleg dit dan tijdens een vrijblijvende matchcall. Indien je nog geen marketingbreed fundament hebt, adviseer ik eerst mijn marketing deepdive.

“It’s not only a numbers game,

it’s a people game”

OnlineBusinessPartners_Home_Daniella

Hoi, ik ben Daniëlla

Founder Online Business Partners

Ik help ambitieuze kennisondernemers met de groei van hun bedrijf, terwijl ze tijd over houden.

Met ruim 15 jaar ervaring als performance marketeer en marketing- & content manager in de media, ontzorg ik je in de marketing en denk ik strategisch mee in je volgende stappen.

Met The Marketing Games help ik je met meer structuur, een concreet resultaat én plezier in je marketing & content.

Serious & fun. Serieuze zaken met lichtheid. Doelgerichte marketing met speelsheid.

Zo ben ik er in de jaren dat ik met teams en ondernemers werk, keer op keer achter gekomen dat het behapbaar en leuk maken van marketing bijzonder effectief en best eenvoudig is. Het toevoegen van leuke / speelse elementen in je marketing, zorgt voor meer plezier, motivatie en betere resultaten.

En het mooie is, dat als je de basis eenmaal hebt staan, je deze strategie keer op keer kunt herhalen. Of het nu gaat om je content, je funnels, webinars of ideeën.

Hierdoor ontstaat er ruimte. Ruimte voor jou, je team, je klanten, de groei van je bedrijf en de dingen waar je energie van krijgt.

marketing traject

Funnel Fun

Mijn bedrijf liep al heel lekker, maar ik wilde naast mijn 1-op-1 trajecten mijn passieve inkomen laten groeien voor mijn zwangerschapsverlof.

Het toffe is: dat doel is ruimschoots bereikt! Terwijl ik met mijn pasgeboren baby op de bank zat, verkocht ik aan de lopende band online cursussen. Dit was me dankzij Daniella niet gelukt. 

En niet minder belangrijk is dat ze me in alles het gevoel heeft gegeven dat we mijn bedrijf naar een volgend niveau tillen zonder dat ik daarin mijn eigen ideeën of waardes heb hoeven loslaten. Ik heb het gevoel dat we alles wat we hebben gedaan heel dichtbij mijn eigen bedrijfsvisie hebben gehouden, en dat is ook super veel waard. 

Een enorme aanrader als je je marketing wil optimaliseren!

Lisse van de Groep

HONDENGEDRAGSCOACH

 

marketingtraject coach

Wicked Webinars

Ik zat in een fase in het ondernemerschap dat ik de focus even kwijt was. Mijn programma was op een laag pitje komen te staan en deze wilde ik vernieuwen en lanceren. 

Eerder had ik al eens contact met Daniëlla gehad en ze dacht helemaal vrijblijvend met me mee in de stappen die ik kon nemen. Daarom twijfelde ik niet om met haar aan de slag te gaan om mijn bedrijf weer een boost te geven. 

De combinatie van haar persoonlijkheid, positiviteit, veel tips, templates en duidelijke schop onder mijn kont maakten de samenwerking niet alleen prettig maar ook met duidelijke resultaten.

Door onze samenwerking heb ik weer structuur, mijn programma is met succes gelanceerd en ik krijg aan de lopende band nieuwe klanten in mijn programma vanuit mijn wekelijkse webinar. Ik heb duidelijke doelen en vooral ook weer energie om verder te gaan.

Daniëlla is een topper die niet alleen een leuk mens is maar vooral mega veel expertise heeft, een totaal pakket. Het ondernemen is weer echt leuk, dankzij haar!

Nicole Bunschoten

OPLEIDER / COACH VOOR VA’S

 

marketing traject

The Content Quest

Voordat we met Daniëlla gingen werken hadden we een besef van wat belangrijk was in onze content. Maar geen kennis genoeg en ook geen organisatie die ons daarbij hielp om het daadwerkelijk handen en voeten te geven. 

Niet alleen in onze content, maar ook voor mij  persoonlijk is er veel veranderd, er is een soort nieuwe energie (Ki!) in onze benadering van nieuwe studenten gekomen. Veel actiever, persoonlijker. Mensen vinden het leuk en ik krijg persoonlijk reacties op al onze mailings en berichten.

We hebben onze doelen nu voor de derde keer naar boven bijgesteld en hebben zelfs een extra klas gecreeërd vanwege de vele aanmeldingen!

Norbert Grote Beverborg

DIRECTEUR BEROEPSOPLEIDING IOKAI SHIATSU

 

marketingtraject coach

The Idea Factory

Wat een onbegrensde passie voor ondernemen en het bouwen aan succes heeft Daniëlla. 

Ze is creatief, komt met vernieuwende ideeën en weet oplossingen voor ieder probleem met haar skills. Ze staat altijd klaar met raad en daad en persoonlijk advies. Ik wil geen andere business partner meer.

Werken met Daniëlla is werken aan succes.

Geoffrey Beulque

EIGENAAR NOMADIC THINKING

 

OnlineBusinessPartners_Home_sfeerbeeld
OnlineBusinessPartners_Sfeerbeeld2
OnlineBusinessPartners_Sfeerbeeld4
OnlineBusinessPartners_Op projectbasis

Let’s talk!

Plan een vrijblijvend telefonisch / digitaal kennismakingsgesprek in via de kalender hieronder en dan spreek ik je snel!